Termékkód: CNH 1407– Legújabb termékcsaládunk tagja a marimba ‘maxi’ a zenekedvelő gyermekek, kamaszok és felnőttek figyelmét hívatott felkelteni. A köztéri hangszerek korhatárt nem ismerve mindenkit hívogatnak, zene kedvelők részére különösen érdekes lehet saját kezűleg megszólaltatni egy köztéri hangszert.
A marimba ‘maxi’ a marimba ‘mini’ továbbfejlesztett változata, amelyet már egyszerre ketten is használhatnak, ennek megfelelően két gumi ütőpálca is tartozik az eszközhöz, valamint szerkezeti kialakítása is lehetővé teszi, hogy ketten egymás mellett kényelmesen elférve zenélhessenek együtt a hangszeren.
A marimba ‘maxi’ két fém tartó lábból, feszítő kötelekből, 15 db hangszercsőből és két gumi ütőpálcából épül fel.
A játék fejleszti a gyermekek kézügyességét, hallását és kreativitását. A különböző hosszúságú csövek más-más hangsávban szólalnak meg, amikor megütjük őket, ezzel változatos dallamokat létrehozva.
Ajánljuk zene iskolák udvarára, művészeti és általános iskolák udvarára és közterekre.
A marimba ‘maxi’ az ütőhangszerek kategóriájába tartozik. Fémcsövekből áll, amelyek lágy és harmonikus hangzásúak. A játéktechnika nagyon egyszerű, üsse meg csövek középső részeit bármilyen ütemben ennek megfelelően létrehozva egy hangot, majd ezt kombinálva alakítson ki egy dallamot a különböző csövek más-más hangjával.
JÁTSZÓTÉRI HANGSZEREK
Zene. Játék. Fejlődés.
5 ok, amiért a zenélés jó hatással van a gyermek fejlődésére
Bizonyított tény, hogy a hangszeres zene tanulás fejleszti a kognitív képességeket, és számos területen jótékony hatással van a gyermek fejlődésére, 5 pontban összegyűjtöttük a zenélés pozitív hatásait, amelyek a köztéri hangszerek által is megtapasztalhatóak.
Koncentráció és összehangolás – amikor hangszeren játszunk egyidejűleg több helyre kell összpontosítani, így például a tempó, a ritmus, a dallam, a pontos hangok megtalálása, a mozdulatsor amellyel ezt létrehozzuk és ehhez akár még az ének is társulhat, ez egy komplex feladatsor, amely hozzájárul, hogy a gyermek megtanulja egyszerre több helyre összpontosítani a figyelmét
Memorizálás – gondoljunk csak a mondókákra, dalokra, amelyet a gyerekek előszeretettel ismételgetnek akár játék közben is, ezek a rövid dallamos szójátékok nem hiába szerves részei az óvodai / iskolai oktatásnak, hiszen fontos szerepük van a memorizálás fejlődésében,ezek átültethetőek a hangszeres játékba is, amelyek akár óvodai csoportos foglalkozásokba is bevonhatóak
Kreativitás – egy hangszer az egyéni dallam alkotásra csábítja a gyerekeket, ezzel felébresztve alkotó vágyukat, a hangszeres zenéléssel a gyermek kibontakoztathatja a benne rejlő kreativitást, a köztéri hangszerek használata ráadásul rendkívül egyszerű, nem igényel előzetes tudást, mégis sokszínű dallamokat hozhatunk létre általuk, és természetesen bármikor és bárki részére elérhetőek, ez ösztönzőleg hat és kísérletezésre buzdít
Szociális kompetenciák –a köztéri hangszereken egyszerre többen is játszhatnak, akár más-más eszközökön, akár ugyanazon duett formációban, bármelyik felállás is valósuljon meg, a közös zene alkotás során a gyermek szociális készségeit is fejleszti, megtanulhat összehangoltan és együttműködve játszani, így az egyéni alkotás élménye mellett a szociális készségek is fejlődnek
Rehabilitáció és integráció– a hangszeres, csoportos zenélés komoly szerepet játszhat a rehabilitációban és az integrációban egyaránt, a zene közösség kovácsoló és terápiás hatásait már régóta ismerjük, napjainkban pedig egyre többen ismerik fel az ebben rejlő lehetőségeket, így már több program is él, amelyek a közös zenélés jótékony hatásaival igyekeznek a elősegíteni az egyén rehabilitációját vagy integrációját, erről a hivatkozásainkban bővebben is olvashatnak
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom
Értékelések
Még nincsenek értékelések.