Termékkód: CNH 1404+ü– A dob ‘mini’ egy üreges fém dob alapú ütős hangszer. A speciálisan hangolt fémdobot a gyermek az ujjával vagy a hozzá tartozó ütővel megütve szólaltathatja meg, ezzel dallamot és ritmust kialakítva. A hangszerhez 1 db ütő tartozik.
A dobot minden gyermek élvezni fogja , zenei képességeitől függetlenül. Ezért ezt a hangszert ajánljuk kisebbeknek is, de kamaszok és felnőttek is bátran használhatják, alkalmas zenei és művészeti iskolák udvarára, de bármely oktatási intézmény vagy település közterén jó szolgálatot tesz.
A dob ‘mini’ egy üreges fém dob alapú ütős hangszer. A speciálisan hangolt fémdobot a gyermek az ujjával vagy a hozzá tartozó ütővel megütve szólaltathatja meg, ezzel dallamot és ritmust kialakítva. Ez az eszköz ideális a spontán zenélésre a játszótéren vagy a parkban. A szetteknél javasoljuk a marimba ‘mini’ vagy a xilofon ‘mini’-val együtt. A Kényelmesebb használat érdekében, javasoljuk, hogy egy paddal együtt használja.
Rögzítés
Beton horgony- biztosítja a hangszer professzionális és stabil elhelyezését.
JÁTSZÓTÉRI HANGSZEREK
Zene. Játék. Fejlődés.
5 ok, amiért a zenélés jó hatással van a gyermek fejlődésére
Bizonyított tény, hogy a hangszeres zene tanulás fejleszti a kognitív képességeket, és számos területen jótékony hatással van a gyermek fejlődésére, 5 pontban összegyűjtöttük a zenélés pozitív hatásait, amelyek a köztéri hangszerek által is megtapasztalhatóak.
Koncentráció és összehangolás – amikor hangszeren játszunk egyidejűleg több helyre kell összpontosítani, így például a tempó, a ritmus, a dallam, a pontos hangok megtalálása, a mozdulatsor amellyel ezt létrehozzuk és ehhez akár még az ének is társulhat, ez egy komplex feladatsor, amely hozzájárul, hogy a gyermek megtanulja egyszerre több helyre összpontosítani a figyelmét
Memorizálás – gondoljunk csak a mondókákra, dalokra, amelyet a gyerekek előszeretettel ismételgetnek akár játék közben is, ezek a rövid dallamos szójátékok nem hiába szerves részei az óvodai / iskolai oktatásnak, hiszen fontos szerepük van a memorizálás fejlődésében,ezek átültethetőek a hangszeres játékba is, amelyek akár óvodai csoportos foglalkozásokba is bevonhatóak
Kreativitás – egy hangszer az egyéni dallam alkotásra csábítja a gyerekeket, ezzel felébresztve alkotó vágyukat, a hangszeres zenéléssel a gyermek kibontakoztathatja a benne rejlő kreativitást, a köztéri hangszerek használata ráadásul rendkívül egyszerű, nem igényel előzetes tudást, mégis sokszínű dallamokat hozhatunk létre általuk, és természetesen bármikor és bárki részére elérhetőek, ez ösztönzőleg hat és kísérletezésre buzdít
Szociális kompetenciák –a köztéri hangszereken egyszerre többen is játszhatnak, akár más-más eszközökön, akár ugyanazon duett formációban, bármelyik felállás is valósuljon meg, a közös zene alkotás során a gyermek szociális készségeit is fejleszti, megtanulhat összehangoltan és együttműködve játszani, így az egyéni alkotás élménye mellett a szociális készségek is fejlődnek
Rehabilitáció és integráció– a hangszeres, csoportos zenélés komoly szerepet játszhat a rehabilitációban és az integrációban egyaránt, a zene közösség kovácsoló és terápiás hatásait már régóta ismerjük, napjainkban pedig egyre többen ismerik fel az ebben rejlő lehetőségeket, így már több program is él, amelyek a közös zenélés jótékony hatásaival igyekeznek a elősegíteni az egyén rehabilitációját vagy integrációját, erről a hivatkozásainkban bővebben is olvashatnak
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom
Értékelések
Még nincsenek értékelések.